Lördag...

Har precis gått en skön promenad med vännen Zandra,har handlat lite ingredienser till det jag ska bjuda mina vänner på ikväll för vi ska nämligen vara här och titta på Melodifestivalen. Jag är laddad och jag hoppas att jag ska lyckas med det jag ska göra,men det gör jag säkert. Jag tror inte det ska vara så himla svårt..

Jag va egentligen bjuden på fika som min bror Kennerth och Emma hade bakat idag. Men mamma tyckte att det va onödigt att åka hem bara för att fika,och lika glad för det är jag..för det hade blivit lite hattigt eftersom jag inte hade kunnat stanna så länge. Men dom sitter säkert och gottar sig just i denna stund. De hade bakat sockerkaka med nån topping och muffins med mint och banan. Hade varit spännande och smakat,särskilt eftersom Kennerth hade hjälpt till och jag kan inte komma ihåg att jag ätit nåt han har bakat..eller joo han och jag gjorde en blåbärspaj för många år sen..fast det va nog jag som gjorde det mesta. De får bjuda mig på fika nån annan gång...

På promenad såg en jättefin Golden retriver..preecis en sån Golden jag vill ha..samma färg och päls..en sån ska jag ha när jag blir stor så är det bara. Men jag hade gärna velat ha en liten voffsing nu oxå..en liten då..för i denna lilla lägenhet kan det inte va roligt att ha en stor hund..fast det finns det de som har..jag vet en som har en Golden och så en som har en Grand danois,fast det va länge sen jag såg dom
Jag får nöja mig med att hälsa på min Bamse när jag är hemma,han är saknad....


Visst är han söt

Kommentarer
Postat av: Cissy

Tack för igår! Det var supergod chokladmousse :D Kram

2009-02-08 @ 08:56:32
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0