Min mysiga söndag..

Mina föräldrar var här på besök idag och vi åkte in till stan och fikade på ett riktigt mysigt café. Vi åt en varsin semla som jag inte ätit på två år..så det va gott...och mäktigt
Sen va vi på Clas Ohlsson och pappa köpte en ny dataväska för presentkortet som han fick av mig i födelsedagspresent...

Nu ikväll har jag tittat på två av mina favoritprogram: One Tree Hill och Gossip Girl...me like....

Sen ska jag titta på Beck..vet inte vilka jag har sett innan,så jag har börjat se om dom igen...även om jag har sett dom så kommer jag nästan aldrig ihåg vem som är mödaren..så de är fortfarande väldigt spännande tycker jag


Min alla hjärtansdag blev för övrigt riktigt mysig igår...det va ju Melodifestival :) Mina favoriter var Måns och Lili och Sussie..jag gillar när det är lite go i låtarna...sen skadar det ju inte att Måns är fin att titta på..hihi


Jag "gillade" den där låten som va i pausen: http://svtplay.se/v/1444642/melodifestivalen/pihlman_sjunger_tingeling_for_pal?cb,a1364145,1,f,105608/pb,a1364142,1,f,105608/pl,v,,1441005/sb,k105608,1,f,105608

Hihi..så rolig text:

Tingeling tingeling
Betyder jag ingenting
Och jag ber dig min älskling lägg av
Med ditt slingeling
Tingeling tingeling
Var vi bara en fling
Mitt hjärta sa pling
När du öpnnade din springeling

(Ibland är min humor sjuuuuuk...det allra sista känns lite...........jag vet inte..........)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0