Pluggdag..

..har börjat skriva på examinationen som ska va inne nästa freda och jag har skrivit lite mer än en sida (den ska va på 4-6) så jag har kommit en bit på vägen. Helst hade jag velat va färdig med den nu på freda men jag har satt en deadline på månda....

Sen ringde det en kvinna från Hyresbostäder och meddelade att lägenheten är min om jag vill ha den :) Blev en aning skakig efter det..va inte alls beredd på att hon skulle ringa och jag trodde faktiskt inte att jag skulle få den. Men jag har tills imorron att bestämma mig iaf,men jag har bestämt att jag ska tacka ja..ringde mamma oxå och hon tyckte att om jag skulle tacka nej så skulle jag ha nåt bättre alternativt och det har jag ju inte..kanske att jag hade kunnat få nån annan,kanske inte...även om det finns vissa nackdelar så är ändå fördelarna fler och den är bättre än den jag har nu...man kan inte hålla på att leta fel hela tiden,då skulle man bli tokig. Så det blir inflyttningsfest i maj sen..då kan man förhoppningsvis grilla oxå eftersom det är på första våningen :) Perfekt tid att flytta för troligtvis så är det härligt vårväder då. Det är det inte idag..snöar lite..hoppas inte det blir snökaos som det är i Skåne och Blekinge....


Ikväll ska jag och Zandra fira att jag fått lägenheten med Top Modelfinal :) Då ska vi hålla tummarna för Analeigh...hoppas hoppas att hon vinner för hon är naturligt söt och verkar vara så genomsnäll..

Ska börja skriva så smått igen..åt lite lunch för ett tag sen och nu är Zandra hemma och äter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0