Väldigt skön promenad...

..har jag precis gått med Cissy. Hon drog iväg med mig på en mycket längre promenad än jag brukar gå. Men det är ju såå underbart härligt väder idag...soligt o härligt *me like* och så knarrade det väldigt härligt under fötterna.
En bild från januari...men det såg ut ungefär likadant idag

När det är så här fint väder gillar jag snö..men det gjorde jag inte igår när det höll på att snöa..helst av allt vill jag ha våår...

Ska ta och hoppa in i duschen..eller hoppar kanske jag inte gör..men går...hehe
Sen ska jag äta en apelsin och sätta mig i soffan en stund

Har disk som väntar oxå..men det gör jag lite senare...men dammsugningen får vänta tills imorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0