En sån dag...

Det blev verkligen en riktig sofisdag idag..skulle egentligen suttit på föreläsningen nu,men vi satt där alla blivande förskollärare och väntade på att föreläsningen skulle börja,men då sa dom att föreläsningen var inställd och att vi ska ha den på freda istället!! Tur att man bor här på Campus..men synd om alla dom som pendlar..många får åka flera timmar fram och tillbaka..många timmar som går åt till ingenting....

Jag ska åka in till stan sen efter jag ätit och leta present till pappsen..hoppas att jag hittar nåt,men det är väldigt svårt att veta vad man ska köpa,särskilt eftersom det inte va så längesen det var jul och man tyckte att man hittade relativt bra present då..och så ska man hitta en minst lika bra bara en månad senare....


Jag gjorde bort mig lite idag när jag och Zandra skulle in i bibblan..det är flera dörrar som sitter jämte varandra och jag gjorde så att två killar kläms mellan två dörrar..haha..deras min var rätt rolig ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0