:)

Härlig dag,men vaknade och va jättetrött. Hade tvättid vid 9. Träffade på en granne som inte va färdig när jag kom vid 9hon höll på att ta ut sina kläder ut torktumlarn. Jag lät säkert helt sur när jag sa att jag bokat tid vid 9,det var inte riktigt meningen,var bara såå trött. Men vi kallpratade lite,hon va rätt trevlig faktiskt och hon önskade mig en trevlig lörda och det ska jag försöka att ha.
Mellan tvättandet så har jag inte gjort nånting,bara suttit vid datorn och TV:n. Sen gick jag och Zandra promenad..jättekallt, men ändå rätt skönt. Hon hade fått rabattkuponger på Subway,köp 2 betala för 1,så vi stannade till där och åt lunch. Min va jättegod: kyckling och massa goa grönsaker. Skönt att slippa laga nåt nu. Ikväll ska jag prova ett nytt recept på en köttfärspaj,ska bli gott..

Annars blir det en lugn och mysig helg med massa filmtittande. Känns som att man är lat när man inte gör nåt,men det kan man väl ändå få va??

Det va allt för denna gång

Kramar..eller ska jag säga kjamar..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0