...

Har varit och gått en liten promenad med Zandra

I stan hittade jag inget till pappa..eller jo jag tittade på en väckarklocka med projektor på Clas Ohlsson så jag ringde mamma och frågade om han hade nån,det visade sig att han har två stycken..då kunde jag inte köpa det,frågade vidare om han behövde några verktyg,men hon hade ingen koll på det. Men då frågade jag om jag kunde köpa presentkort där istället och det tyckte hon var en bra idé. Så det fick det bli..vääldigt fantasifullt,men bättre det än att jag hade köpt nåt han inte ville ha..ska köpa en blomma som min bror och hans sambo ska va med på oxå...

Köpte även lite småsaker till mig själv:en tunika som bara kostade 49 kronor,en BH och en mascara

Ha det bra..kramar 

P.S. Kom på en sak som kan vara roligt att berätta: när jag skulle ta min bil och köra till stan fick jag först börja med att skrapa rutorna lite, såg att det satt ett kvitto på framrutan, tänkte först bara att det va nån som va rolig..men sen när jag satt mig i bilen såg jag att det stod nåt på baksidan på kvitto: Lär dig parkera din bil.....kom på att sist när jag körde och skulle parkera fanns det knappt några parkeringsplatser kvar, det va en bil som hade parkerat mellan två parkeringsplatser, så jag va tvungen att parkera där för det va verkligen fullt överallt,då blev det ju som så att jag oxå parkerade fel. Om bara han/hon som skrev lappen hade vetat det...det va den första bilen som behövde lära sig att parkera sin bil..INTE jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0