Hejsan hoppsan!

Sitter hemma hos Zandra och pluggar..vi ska skriva en reflektionstext om mobbning och kränkande behandling med tankar som vi fått efter denna veckan,utifrån litteraturen..skitskoj..eller inte..
Har iaf skrivit en halv sida,det ska vara på två,så jag tyckte att jag kunde behöva lite paus..

På morronens seminarie hade vi ett forumspel där vi skulle spela lite teater..klockan åtta på morronen!! Jag skulle vara en pedagog och skilja på två barn som bråkade..Zandra levde sig verkligen in i rollen och jag kände hur svårt det va att veta hur man som pedagog ska agera vid olika konflikter. Men det va faktiskt rätt roligt,men givetvis började jag skratta lite...
Sen på det andra seminariet träffade vi en VFU-lärare som pratade om deras likabehandlingsplan mm. Tyckte att det va kul att våran lärare sa att han hade sagt till henne innan att våran grupp är mer högljudd än den andra gruppen..och alla vi börjar gapflabba..jag tror att han tycker att vi är en bra grupp..
Vissa av oss hörs och låter mycket,fast jag är mer den tysta typen som lyssnar
Känns konstigt att vi ska börja vår inriktning på månda och kanske inte få gå i samma grupp,jag hoppas att man kommer med nån/några av dom...

Ska se om man orkar skriva nåt mer..fast ,man har ju hela helgen på sig :P

Nu ska jag äta lite vindruvor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0