Hos Zandra..

..sitter jag-igen. Det är verkligen mitt andra hem här..vi umgås verkligen jämt. Men det är så skönt att man har hittat nån som gillar att umgås med en. Innan jag flytta hit va jag i princip en ensamvarg,men nu börjar jag bli allt mer sällskapssjuk,jag får nästan abstinens när jag inte är med Zandra :P

Ikväll har vi tittat på Top model och ätit kexchoklad.mums..det va Lauren Brie som åkte ut och det gissa vi båda..haha,tänk att heta som en ost i efternamn...haha
Innan Top model fick jag en gourmetmiddag bestående av mackor,skinka,ost och gurka..det va faktiskt riktigt gott,kanske mest för att jag va rätt hungrig,då är nästan allt gott..

Imorron blir en jobbig dag,då går vi hela 3 timmar i skolan...åhh va jobbigt att behöva stiga upp tidigt..måste nog stiga upp redan klockan halv 8..guuud va jobbigt....hahahaha..va bekväm man blir när man  inte behöver stiga upp tidigt..stiger upp en halv timme tidigare än jag egentligen behöver bara för att det är så skönt att ha gott om tid på sig..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0