Lite trött...

Kom nyss hem från skolan...blev rätt trött efter föreläsningen,fast den va rätt intressant. Hon pratade om hur barns uppväxtvillkor har förändrats genom tiderna och det är stor skillnad från att vara barn på 1500-talet till att vara det nu..
Vi hade även seminarie idag,där vi träffade dom andra i våran grupp,känns som att det är en bra grupp,sen får vi se hur läraren är,svårt att säga efter bara en gång..

Egentligen borde man gå ut i det fina vädret,men jag orkar verkligen inte,var ju faktiskt ute och gick igår,sen när jag kom hem från promenaden gjorde jag lite armhävningar och situps och idag har jag träningsvärk...haha det säger ju hur otränad jag är..

Annar händer typ ingenting i mitt liv..Zandra brukar säga att när hon läser min blogg känns det som att det lika gärna kunde vara hon själv som skrivit det,för vi gör i princip samma saker och det är tragiskt men ack så sant. Hade varit kul om det kunde hända nåt helt oförberett nångång..fast jag är ändå relativt nöjd med mitt liv..det är bara att gilla läget

Man måste gilla läget
Gillalalala läget
Ja man får ta det som det kommer
Ta det som en (man)
 
(Jag är ju inte man så det kan vara svårt)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag gilllar oxå läget! o att umgås med dig hihi

2009-01-20 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0