Ny favvolåt..

Har hittat en ny favvolåt som jag blir helt lyrisk när jag hör. Än en gång har Borlängegrabbarna gjort en fantastiskt bra låt som jag fullkomligt ääääälskar blir så GLAD när jag hör den :D Borlängegrabbarna är givetvis Mando Diao..ni som inte hört dem innan:lyssna på dem. Från början gillade jag inte dem,men efter att ha gett dem en chans blev de snabbt mina nya favoriter :) Va tvungen att köpa alla deras skivor och jag måste köpa deras nya album,som innehåller min favvolåt,jag får nöja mig med You Tube så länge och så spelas den rätt flitigt på P3 :)


Här är texten på låten jag pratar om:

Dance with somebody - Mando Diao

Break your happy home,
learn to sing along to music,
to music
Wrap your hands and shake,
all is a mistake to music,
to music

Chorus x 2:
I'm falling in love with your favourite song.
I'm gonna sing it all night long.
I'm gonna dance with somebody,
dance with somebody,
dance, dance, daaaance

I'm gonna dance with somebody


When your all alone,
we become your home with music,
with music

When you've lost the weight,
and youn feel betrayed with music,
with music

Chorus X 2

Dance, dance, dance, dance, dance...
Oooohh, ooohh, oooohhh, ooohhh, ooooh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0