och så var det äntligen lörda :D

vilket betyder PARTYPARTY :) Jag har en känsla av att det kommer bli superkul ikväll,det hoppas jag verkligen
Känner mig utvilad och har gått en promenad,vilket va kallt men skönt..

Sen har jag pratat med mamma oxå..hon och pappa skulle komma till Växjö imorron,han skulle gå på Clas Ohlsson och handla för presentkortet som han fick va mig och då kanske dom vill äta midda...får se hur man känner sig sa jag..för det vet man aldrig..men sugen på mat brukar jag inte va..det brukar isf komma senare på kvällen..dom skulle ringa innan dom kör från Ljungby iaf...
Mamma avslutade samtalet med: "Ha det så roligt ikväll....men inte FÖR kul" Haha


Ska upp och ta en tripp till solparadiset lite senare..vill få liite mera färg..men blir bara några få minuter..vill absolut inte bli röd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0