så var det freda...

...och det snöar i Växjö idag. Jag och Zandra tog bilen till Willys för hon skulle handla en del tunga saker. Och så vips börjar det snöa..innan duggregna det lite..men så bestämde sig vädret för att byta till snö istället..hoppas inte det blir mycket snö....

Tur att vi redan har gått promenad..annars hade det säkert inte blivit av..

Och jag köpte lite lite godis på Willys..kände mig lite sugen på det för det är den veckan på månaden..då blir man lätt sugen på sötsaker...hoppas magen känns bättre imorron när det är fest..annars får det bli ipren och vara mer lättpåverkad än man är annars..men men får se...kan väl inte vara så farligt om man tar en mitt på dan?! Humöret går verkligen upp och ner..en stunden glad,sen irriterad,sen nestämd...jobbigt

I eftermidda ska jag försöka renskriva lite anteckningar...fast känner mest för att ligga i soffan..men det får jag försöka vänta med till ikväll..

Senare i eftermidda ska vi till Systemet och handla lite och ska se om jag hittar nåt halsband..Sen ska vi möta upp Zandras kompis som kommer från Kalmar..

Kommentarer
Postat av: Cissy

Haha är det ofta den veckan? Minns din godispåse från bion ;) Jag ska nog också köpa godis till ikväll! Kram

2009-01-30 @ 12:21:34
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Millan

Svar till Cissy: haha..ja man skulle nästan kunna tro det..men då va det för att det va bio och där fanns så himla gott godis..blev faktiskt inte så mycket idag..kostade bara 14,64 :P

2009-01-30 @ 13:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0