Sista dagen på veckan..

Har precis kommit hem från en kall,men relativt skön promenad

I natt har jag faktiskt sovit hela natten,hur skönt som helst. Igår va jag hos Zandra och tittade på film och Körslaget. Den första filmen vi såg; Bee Season va inge vidare,jag fattade typ ingenting. Sen va det Körslaget där Wells åkte ut,trodde att han skulle vinna alltihop,men ack så fel man hade. Efter Körslaget tittade vi på film igen,vi velade mellan två filmer;en som gick på 3:an och en som gick på 4:an,men det belv den som gick på 3:an; Gigli. Den va faktiskt rätt bra. Jag va jättetrött när filmen va slut,att man kan bli så trött av att titta på film,jag såg ut som ett spöke när jag tittade mig i spegeln :P Som tur va mötte jag bara två stycken när jag gick hem från Zandra,jag har ju inte alls långt att gå som tur är..

När jag åt frukost tittade jag på Nalle Puh..haha..det är minnen från barndomen det,jag ääälskade det och det är faktiskt fortfarande bra..ibland kan man väl få va lite barnslig

Mamsen hade tid att ringa mig idag oxå..det hade hon inte förra helgen (!) Vad kan vara viktigare än att ringa sin dotter?? Men det va ändå kul att hon ringde,fast vi pratade inte om nåt speciellt..


Ikväll blir det en lugn dag,ska bara skriva klart den där halva sidan..och så måste jag gå till ica och handla lite smågrejor..

Kramar

Kommentarer
Postat av: Zandra

Skulle nästa kunna vara min blogg detta oxå, händer nästa samma saker i våra liv :) Vi får gå o handla sen :)

2009-01-18 @ 11:47:37
Postat av: Millan

Svar Zandra:haha...ja det gör ju det :)

2009-01-18 @ 11:58:49
Postat av: Agarbatti

klart man får vara barnslig ibland. Nalle Puh är underbar.

2009-01-18 @ 17:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0