Softisdag imorron..

....för vi börjar inte förrens 10.15 och vi slutar 12.00 :-O
Kan det bli bättre?? Näää..eller joo vi hade ju kunnat va lediga helt och hållet!!
Sen blir det helg...fast torsda-freda + nån annan dag i helgen måste jag plugga för på månda har vi seminarieuppgift som ska vara på 2-3 sidor..blää för det..fast iofs är det ju för vårt eget bästa..nu gäller det att man kommer förberedd till seminarierna..jag har varit för dålig med det innan
Sen måste jag åka in till stan för att hitta nåt till pappa som fyller år på lörda,då ska jag åka hem till min hemstad Ljungby..som jag för övrigt inte saknar det minsta..mitt hem är här i Växjö nu..



Btw så åt jag upp mitt godis ikväll...det som jag köpte till bion i fredas..det har varat rätt länge ändå..men nu får jag vänta länge innan jag äter igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0