Lite småtrött

Idag har jag varit och tränat på gymet. Var lite tveksam först för min hals kändes lite skum, men jag bestämde mig för att åka dit ändå. Nu när det är sommartider där så öppnar de inte förrens 11. Det var jättemycket folk som stod utanför och väntade, men alla skulle antingen simma eller spinna. Så jag va först inne på gymet, gytt :) Tog det väldigt lugnt på crossen och sen fick musklerna jobba lite.

Ska jobba 14.30-21. Jag ska få följa med på allsång i Linnéparken ikväll :) Hoppas vädret håller i sig, men jag tar på mig varma kläder för det är lite småruggigt ute tycker jag,

Imorgon kommer Zandra upp till Växjö. Ska bli skoj att få träffa dig igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0