Lördag..

Mina föräldrar har precis varit här och hjälpt mig att sätta upp lite hyllor och så på väggarna,äntligen :)
Tur att man har en pappa som varit snickare och har mängder av verktyg, särskilt eftersom det är betongväggar..
De skulle haft med sig en hissgardin och satt upp den, men mamma som är förvirrad hade glömt att ta med sig den...
Känns iaf mycket mer hemtrevligt när man har lite på väggarna, och jag har oxå fått upp ett skrivbord. Känns skönt att slippa ha den på köksbordet hela tiden..
Annars har jag egentligen ingenting roligt att berätta..ska fortsätta att plocka med alla saker sen

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Okej, det ska jag göra. :)

2009-07-12 @ 16:02:33
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0