Regn/sol

Idag är det verkligen ostadigt väder. Innan har det regnat,men nu skiner solen. Jag har inte gjort mycket idag, var en sväng på Ica och handlade lite och så har jag gjort russinkakor. Ska ta en liten fika sen och provsmaka dom.

Måste berätta lite om gårdagen: på eftermiddan var jag uppe hos min nya granne Sofie och fikade lite. Vi går för övrigt i samma basgrupp. Det blev en hel del prat, trevligt :) På kvällen va jag bjuden till Cissy och Kent för att grilla. Som vanligt frågade Kent om jag ville ha vin och visst det kunde jag ta för jag skulle ju ändå va ledig idag. Sen tar han fram Turkisk peppar och Baileys och så lite mera vin. Vi satt och spelade Plump (som vi nästan alltid gör). Sen börjar jag och Kent köra pyramiden med Baileys och jag blev nästan lite småfull ;) Tur att det va lillördag :) Stannade där till lite efter tio sen gick jag upp till Sofie igen för jag va liite för berusad för att kunna somna kände jag! Hon hade en kompis hos sig och de satt och drack lite oxå. Det blev rätt mycket hårdrock, lite för mycket för min smak. Men vi spelade oxå massa 80-och 90-talsmusik och musik från gamla barnprogram,kuuul. Jag hamnade inte i säng förrens typ 10 över två ;) Så idag sov jag till klockan nio och det är rätt länge för att vara jag.

Idag SKA jag dra till gymet och träna, va nog två veckor sen sist. Nu kan man ju träna lite när det inte är så varmt


Hittade en gammal bild på mig när jag hade långt hår
Tur att man har förändrats lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0