Trött trött trött

Blää va jag är trött. I fredas krabbade det till sig lite. En boende va tvungen att åka till vårdcentralen och en personal va ju då tvungen att följa med. Hon frågade om jag kunde stanna lite längre (jag jobbade egentligen 7-15). Visst det kunde jag ju för jag hade egentligen ingenting planerat. Men det kändes lite tråkigt att behöva stanna längre när man var intställd på att sluta relativt tidigt. Vid fem ringer hon som följde med och sa att de va tvungna att åka till lasarettet för mer undersökningar så det va bara för mig att stanna ännu längre, suuck. Men vid halv sju sa den andra som jag jobbade att jag kunde åka hem så jag skulle orka med gårdagen. Jag va huur trött som helst så det va skönt att komma hem. Jag va tvungen att gå och lägga mig tidigt för jag skulle jobba 7-17.30 igår. Men nästan direkt när jag lagt mig vid nio-tiden så började grannarna spela skithög musik. Jag försökte verkligen somna men kunde knappt. Vet inte riktigt när jag somnade,men jag sov nog inte så djupt och jag vaknade flera flera gånger under natten och de bara fortsatte festandet. Vid fyra-tiden hade de fortfarande inte slutat och det kändes ju lagom kul när jag va tvungen att stiga upp om 1,5 timme. Men jag lyckades somna om en liten stund,snacka om att jag va trött när jag steg upp..Idag jobbar jag sk. delad tur, så jag har jobbat 7-13 (fast jag fick gå vid halv),sen jobbar jag 17-21 ikväll. Trött?? Svar: jaaa
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på fram tills jag börjar igen. Ska kanske sova en liten stund..
Ska bli otroligt skönt att va ledig imorron. Då ska jag göra så lite som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0