Fredag och tre dagar ledigt

Idag va det dags att stiga up tidigt igen för att gå bredvid för sista gången. Av nån konstig anledning vaknade jag nästan exakt en minut innan klockan skulle ringa, lite skumt. Idag har jag fått göra lite mer, bl.a. fått köra taklift. Jag har kört lift innan så det va inga svårigheter. Jag fick va med på sångstund hos en av de boende. Då hade man som en sorts gitarr eller vad man ska säga och så hade hon en liten trumma. Vi sjöng "Min hatt den har tre kanter" och då hade vi en hatt som vi turades om att ha på oss. Vilken glädje det va att se hur kul hon tyckte det va, häftigt va det.
Efter jag slutat åt jag lunch på stan, för jag skulle på utbildning. Jag åt faktiskt på Mc Donalds, för det kändes smidigast. Gott va det, fast jag gillar inte deras pommes så mycket, men det fick gå. Sen va jag då på utbildning, det va information om utvecklingsstörning. Det mesta hade jag lärt mig när jag gått bredvid fast det va ändå intressant.

Ikväll ska jag ta det lugnt i soffan och mumsa på jordgubbar, ska gå till Ica sen och köpa nåra. Har inte ätit så många i år, man får ju ta och passa på medan det finns. Kan bli brist på det till midsommar för det har varit så kallt, får hoppas att det finns några kvar iaf för en midsommar utan jordgubbar finns inte..

Nu ska jag som sagt va ledig i tre dagar. Så många dagar i rad är jag inte ledig på hela sommarn tror jag. Så jag ska njuta :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

ja! :( jag tror att george kommer att dö

2009-06-12 @ 19:53:07
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0