Helgen

I fredas va jag,Zandra och Cissy i Ullared och shoppade loss. Handlade en hel del kläder,plattång,stolsdynor och massa annat smått och gott. På kvällen va vi hemma hos Cissy och Kent och åt tacos och drack en hel del vin.

I lördas åkte jag hem till päronen. Vi hade en riktig familjemiddag eftersom min bror Kennerth och hans sambo Emma oxå kom. De stannade hela eftermiddan och sen fikade vi hos farmor. Hon hade gjort jordgubbstårta,mums.
Sen på kvällen delade vi på en familjepizza,onyttigt men gott...vi skulle tittat på fotbollen,men den gick ju på 6:an och den hade dom inte,men Sverige förlorade visst :/

Sov över och sov jämte mamma eftersom pappa har köpt min brors gamla säng som är en hissbar säng. Han måste ha den nu när han har opererat knäet. Det kändes lite konstigt att sova jämte sin mamma,det har jag inte gjort sen jag va liten. Snarkar gör hon oxå :P

Sådär det va min helg i stora drag. Vad har alla andra gjort??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0