Låååång dag

Dagen började med att vi gick vi skogspromenad med klassen. Det va väl rätt okej, men eftersom det har varit väldigt varmt idag oxå så va det extremt jobbigt och jag har brännt mig lite till. Ser ut som en kräfta nu ungefär :S

Sen gick jag hem och tog en raggardusch och sen gick jag och köpte glass och satte mig hos några andra från klassen. Vi satt vid en fotbollsplan där de som ska bli idrottslärare gjorde massa saker. Man kan väl säga att utsikten va rätt fin, nakna överkroppar är aldrig fel ;)

Vid tre va det dags för VFU-seminarie. Snacka om att alla inte va peppade inför det, men vi genomled det ändå. Kunde lätt somnat där flera gånger. Jag har nog inte varit så trött på jag vet inte hur länge. Men blev lite lite piggare nu när jag kom hem. Vi fick även tillbaka ett individuellt arbete och ett grupparbete. Slapp komplettering på båda, men en del att tänka på.

Är hembjuden till Zandra sen där vi ska se Mamas Boys, underhållning på hög nivå :P Hade jag legat hemma i min soffa kan jag svära på att jag somnat..


Jag just nu:
Röd,varm och trött

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack, va gullig du är :D

2009-06-02 @ 06:53:59
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0