Nymålat

Det blev riktigt fint med målningen. Nu slipper jag se alla hål och märken i väggarna :)
När jag kom hem vid 12-tiden trodde jag att han skulle va klar, men han skulle iväg på lunchrast sen skulle han komma tillbaka. Slängde bara i mig lite fil och allbran och en banan för jag kunde inte laga nån mat. Sen gick jag ut i solen, eller ja solen lyste med sin frånvaro först pga ett stort moln, men sen försvann molnet och då blev det riktigt varmt och skönt. Tror inte jag fick nån vidare färg, har inte kollat så noga än.
När jag kom in va det bara till att flytta tillbaka alla möblerna till sin plats. Sängen va jobbigast, den är tuuung, men jag är stark :P
Sitter nu och kalasar på jordgubbar, alltid gott :)

På jobbet idag gick det bra, gjorde en del småfel bara, men man lär sig av sina misstag som man säger :) Va även och handlade med några och då gick tiden lite snabbare :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0