Promenix

Gick promenad för en stund sen för jag va så himla rastlös. Man hinner med en hel del ändå när man är ledig.

Här kommer iaf en del bilder jag tog:


Utsikt över Campus


Denna vägen är så fin tycker jag


En utsiktsbild till!


Bjuder på en bild på mig. Bakgrunden är fin iaf ;)


Skogen

Ska göra lite sallad om en stund och äta till kvällsmat.
Ikväll ska jag se Anne på Grönkulla. Tycker att den serien är rätt mysig faktiskt
Måste gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska gå brevid vid 7,så bör stiga upp vid sisådär 05.40 :/

Kommentarer
Postat av: Cissy

Fina bilder :) Ska försöka ge mig/oss ut på en runda ikväll med, men är så himla trött efter att ha jobbat och stått/gått hela dagen. Kram

2009-06-09 @ 18:05:03
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0