Sol,sol,sol

Har suttit ute och solat lite nu på förmiddan och hann få lite färg :) Ska ligga och pressa i eftermidda så jag får lite färg på ryggen oxå. Är rätt bra sugen på att bada, men det är inte särskilt kul att åka och bada själv så det får va.

Det gick bra att jobba i helgen, fast det va rätt drygt och varmt. Det verkar som det blir jag som får gå alla promenader i sommar när det inte finns nåt att göra. Men inte mig emot, då kommer man ifrån det lite och får lite motion på köpet :) Träningen har jag lagt lite åt sidan nu när det är varmt, orka hålla på och svettas, det gör man utan att behöva göra nåt, hehe


(Google.se)

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Tack för att du vattnat åt oss, så snällt :) Vi kom precis hem, men imorgon försvinner vi iväg igen och är i sommarstugan över helgen. Sen hämtar vi nyckeln på söndag kväll (antar jag det blir..) Ha det jättebra sålänge! Kramar

2009-07-01 @ 21:13:42
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0