Fullspäckad dag

Dagen började med att jag steg upp vid ca halv 8 (trodde att klockan va halv 9,men jag hade råkat ställa fram klockan 1 timme för mycket :P) Började städa lite vid halv 9-tiden och tog bort sängkläderna som skulle tvättas och la täcket o kuddarna i fönsret så det skulle vädras lite. Sen gick jag ner till tvättstugan vid 9 o började tvätta. När jag kom tillbaka  började stora städardagen med att dammtorka och dammsuga och det gjorde jag heela förmiddan.

Jag gick förresten till Zandra oxå där vi vägde och mätte oss. Vad vågen och måttbandet visade är hemligt ;P Anledningen till att vi gjorde detta är att vi ska börja vårt tränarliv nu och då kan det ju va kul att se resultatet sen. Vi drog till simhallen vid två och började med att gå till gymet. Började på crosstrainern och höll på och dö,sen testade jag en annan där man tränade armarna. När vi tränat färdigt där,gick vi och simmade. Höll ungefär på och dö där oxå,så jag gick upp tidigt och väntade på att Zandra och Cissy skulle simma färdigt. Jag kände mig verkligen helt kass,men jag tyckte det va dumt att ta ut sig för mycket så här första gången. Sen är jag ingen gymare eller simmare,utan mer en passmänniska,så där kommer jag vara mer. Ser fram emot och testa aerobics och step och massa andra pass. Kommer ha världens träningsvärk imorron,men det kan faktiskt va rätt skönt. Ikväll blir det soffan och alldeles starx är det One Tree Hill och efter det Gossip Girl-Peeerfekt :-) Ska bli underbart skönt att sova sen,särskilt eftersom jag har nybäddat :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0