Grannar

Jag har länge funderat på varför knappt några av mina grannar hälsar på mig. Det är endast några få som hälsar,men de allra flesta bara tittar konstigt på mig. Igår kunde jag förstå det när  två killar går in i hissen typ samtidigt som mig o där står jag med två knökafulla plastpåsar o toapappersföpackningen under ena armen. Men alla andra gånger. Nu är jag ju iaf snygg i håret,så va beror det då på???? Jag ska erkänna att jag inte heller brukar hälsa,bara om någon hälsar först. Men anledningen till varför inte jag brukar hälsa först är för att de tittar konstigt som om jag kom från nån annan planet. Visst är jag snyggare än de flesta,men jag är trots allt en vanlig människa :P

När jag hjälpte Zandra att flytta hälsade nästan varenda granne glatt på henne o när vi kom till hennes nya lägenhet så börjar de nya grannarna hälsa. Även när jag varit o hälsat på henne själv så har dom hälsat, men mina egna grannar gör det inte. Va är den där jättesöta killen på våningen under som alltid hälsade så glatt när  vi sågs (har typ bara hänt två gånger,men ändå) vart har han tagit vägen??

Visst finns det undantag,de flesta av dom som bor i samma korridor som jag,brukar hälsa när man möter dom i korridoren, men de tittar ändå lite konstigt.

Va är det för ufon till grannar jag har egentligen?? Ser dom inte min underbara skönhet??


(Detta inlägg är mest på skämt,med mycket ironi, men visst blir man glad om en granne hälsar?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0