Jag kan :-)

Fick tillbaka hemtentan idag o jag trodde verkligen att jag skulle få komplettera, särskilt när hon sa vad som skulle va med o att det va dom som skulle få komplettera. Men när jag läste igenom kommentaren så stod det ingenting om att jag va tvungen att komplettera o allt som hon hade skrivit under i texten va sånt som va viktigt. Så än en gång har jag överträffat mig själv :-)
Sitter o "firar" detta med morotstänger. Va så himla hungrig när jag kom hem,men jag kokade lite för lite makaroner så jag blev inte riktigt mätt. Zandra fick råka ut för mitt dåliga humör jag har när jag är hungrig. Men man ska aldrig reta mig när jag är hungrig,utan bara låt mig va!!!

Nu i eftermidda börjar tentapluggandet då vi ska ha en salstenta nästa freda. Boken vi ska ha är jättetjock så jag o Zandra gjorde upp värsta schemat igår så jag hoppas att det går vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0