Måndag

Dagen idag har hitills´varit helt okej,förutom att jag har känt mig tung i huvet till o från,men nu känns det bättre
Fick många komplimanger från både barn o personal för min nya frisyr. Tvättade det idag på morronen men det hade nog inte torkat helt hundra,för vi va ute direkt när jag kom o sen när jag tog av mig mössan stod det åt alla håll o kanter..men jag tog lite vatten i det o då blev det bättre
Känns som att det är lite ljusare idag,kan det bero på att jag inte har benan på exakt samma ställe eller är det som så att det försvann lite när jag tvättat det?? Jag gillar det ändå för man ser fortfarande att det är mörkare än va det va innan o jag älskar själva frisyren,så skönt att ha det kort i nacken..jätte jättenöjd är jag :-)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0