Redan onsdag..

Va tiden går fort alltså,redan onsda o det är bara 2 dar kvar på VFU:n. Känns både roligt o tråkigt, roligt för att det är skönt att komma tillbaka till sina gamla vanliga rutiner men tråkigt för att man ska tillbaka till skolan igen o så ska vi ha en salstenta om ungefär 2 veckor :/

Dagen har annars varit jättebra,va lite småtrött hela förmiddan bara o det va många av barnen oxå,så det blir ju inte bättre av att många sitter o gäspar :P

Har nyss varit o handlat,blev en riktig storhandling,men inget särskilt roligt,köpte lite bakgrejer för jag ska baka lite o ta med mig hem på lörda. Får passa på o åka hem en liten kortisrunda nu så dom kan se min nya frisyr. Skickade en bild till mamma o hon verkade tycka att det såg fint ut,men hon ville gärna se det i verkligheten :)

Om man skulle försöka o plugga lite,fast jag inte har nån lust....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnosen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 11:25:38
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan sötnosen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 11:25:54
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0