Skoldag idag..

Idag va det dax för skola igen då och ny kurs. Himla mycket vi ska göra hela tiden,men det verkar intressant.
Va rätt bra trött hela föreläsningen,kände av den där timmen som man har missat,men nu börjar jag piggna till :-)

Såg att jag blev utmanad av Cissy:

Vilket låt tycker du verkligen inte om? 
Finns väl en del låtar som är rätt uttjatade...
Vad har du på dig just nu?
Svarta mysbyxor,grått linne o grå kofta
Tar du ofta tupplurar?
Inte särskilt ofta
Vem kramade du senast?
Hmm,det va rätt länge sen jag kramade nån faktiskt..
Vad åt du till middag?
Ris o fiskgryta
Vad köpte du senast?
Jacka,skor o träningskläder
Vad lyssnar du på just nu?
P3. Sometimes we all have bad days med Salem Al Fakir just nu
Vilket väder gillar du mest?
Sol,runt 20 grader o vindstilla
Vad finns på ditt nattduksbord?
Sänglampa,väckarklocka,helosansalva,2 böcker o en stressfigur
Säg något till personen som utmanade dig.
Tack för att du utmanade mig,så jag fick nåt att göra :P
Favorit-resmål?
Till soligare land
Nämn några saker du,m inte kan leva utan:
Mina vänner,familjen, matusik,sömn
Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Hmm,min saft som står jämte mig ;P
Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli?
Hmm,svår fråga,kommer inte på nån
Vad är ditt favorit-te?
Frukt-te
Vad skulle du vilja bli av med just nu?
Min lilla putmage :P
Om du kunde resa var som helst i världen inom en timme, var skulle du resa?
Till varmare land
Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?
Nån snygg kille kanske :P
Vad ska du göra nu?
Läsa lite bloggar tror jag

Jag utmanar: Linn, Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

allt bra ikväll?

2009-03-30 @ 19:37:19
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

gick det bra?

2009-03-30 @ 21:07:41
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0