Usch va trist..

..väder det är ute..typ snöblandat regn

Försökte plugga lite...men gav upp rätt snart :P

Var i affären innan. Hade bestämt att jag skulle göra ugnspannkaka med bacontärningar i,så jag började steka baconet,men så kom jag på att mjölken va slut så va tvungen att ge mig ut mot affären (annars hade jag tänkt gå senare). Det fick bli en rätt sen middag idag..åt nog inte förrens närmare halv tre o så sent brukar jag aldrig äta middag..men men så kan det va...handlade lite åt Zandra oxå...usch hon lät inge vidare..krya på dig gumman <3

Nu ska jag lägga mig i soffan o titta på reprisen på Greys :)



Krya på dig

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack gumman"love"

2009-03-08 @ 16:38:18
URL: http://mysigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0