Äntligen helg :)



VÄldigt väldigt skönt att det är fredag och helg tycker jag. Har varit trött hela dagen lång. Dagen började med att läraren kom på besök,gick väl bra antar jag,men känns lite sent att börja tänka på vissa saker när jag bara har tre dagar kvar...

Direkt efter praktiken stannade jag och handlade på Willys då vi ska grilla här hemma hos mig,gottigotti. Sen va jag hemma en kort stund för att sen gå och köpa glass på Pressbyrån som ligger på vägen till bibblan där Zandra satt. På bibblan fick man kanske inte jättemycket gjort men lite iaf. Sen va jag hungrig när jag kom hem så jag gjorde lite sallad och stekte korv. Men sen hittade jag chipspåsen i skåpet och det va kanske inte så jättebra. Tyckte inte de va så goda innan,men idag va dom huur goda som helst. Jag får ta och träna lite extra imorron, fast sen har jag en hel påse till. Hoppas jag inte är sugen på chips imorron och att Cissy och Kent är det och äter upp dom..hehe

Ikväll blir det väldigt lugnt,kanske kanske att jag blandar ihop en drink,det hade varit gott. Ska se Så ska det låta iaf,gammal som man är..hehe 


Kommentarer
Postat av: Linda

okej!

Verkar som att många ska städa idag.

2009-05-16 @ 11:55:10
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det verkar som det!

2009-05-16 @ 18:55:24
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0