Besök på morgonkvisten

Sitter och äter frukost och tittar på "Vakna med the voice" på morgonen,precis som jag alltid gör.
Plötsligt ser jag i ögonvrån hur nånting kommer mot fönstret och det va denna lilla rackaren:



Den trodde verkligen att den bodde här,för den satt länge och jamade och verkade vilja komma in. Men sen hoppade den ner och jag gick och borstade tänderna och sånt. Men sen när jag kom tillbaka satt den där igen :O Så tokig katt som  inte visste var den bodde. När jag åkte hemifrån satt det fortfarande kvar,hoppas den hittade hem sen...

Annars har dagen varit helt okej. Förutom vid mellanmålet. Vi satt ute och åt. Vet inte hur många barn som började skrika och gråta för ingenting. Jobbigt för öronen,men så kan det va. Verkar som alla va övertrötta. Får se hur de är imorron när det är fredag. Morronen kommer börja med att läraren kommer på besök. Får väl se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0