Galen dag

Dagen började med plugg i bibblan,inte så väldans skoj,men tvunget och nu har jag inte mycket kvar..
Sen var vi hemma hos mig och chillade på eftermiddan och då gjorde jag och Zandra en väldigt galen sak. Men det är väldigt hemligt,men ack så roligt..kan avslöja att det har skickats många sms ;)

Ikväll har vi tagit det lugnt och ätit potatiskroketter,snitzel och sallad. Till efterrätt blev det en varsin Magnum, bättre än godis iaf

Just nu håller vi på och flummar och spelar hög musik. Men det  är tillåtet en kväll som denna när det är Allkår. Helt otroligt att jag lyckades somna inatt egentligen när hela huset typ skakade...nästa helg då jäklar ska det bli feeeest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0