Så va det måndag igen

Helgen har som alla gånger  sprungit iväg,men den har varit bra
Vaknade upp på morronen av att det öste ner :O (Neeej,jag som ska ha aktivitet ute i skogen idag) Men när jag kom till praktiken hade de bestämt att de struntade i skogen idag för det är inte så himla kul att va i skogen i två timmar när regnet öser ner. Vi bestämde att jag kunde ha min aktivitet typ imorron för de har en skog som ligger rätt nära...det är bara två dagar kvar på praktiken nu,känns som vanligt både skönt och tråkigt. Men rätt tråkigt för 13 av 19 barn kommer jag inte träffa till hösten när jag kommer tillbaka för de ska börja i förskoleklass

Ikväll ska jag träna aerobics,ska bli riktigt kul,va länge sen nu. Ska försöka och plugga lite grann också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0