Schteek

Idag har jag legat alldeles för mycket i solen och brännt mig lite grann, iaf framsidan på kroppen. Men baksidan är fortfarande helt blek :/ Det va snygga pojkar som spelade "fotbollstennis" som de kallade det, så då låg man och spanade en del ;)

Har faktiskt hoppat över pluggandet helt och hållet denna dag. Kände inte riktigt för att sitta inne när det va så strålande vackert väder. Men vi va iaf och tränade på förmiddan, va svettig redan innan jag kom dit :P

Har gjort en mumsig sallad tills imorron då vi i klassen ska leka Skogsmulle, blir nog roligt tror jag :)

Hoppas ni alla haft en bra helg

Kram kram




Grattis lilla mor på morsdag.
Tråkigt att jag inte kunde komma hem,
men vi ses nästa helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0