Söndag

Ja,igår va vi här hemma hos mig och grillade. Vi grillade grillspett och det blev riktigt gott. Sen spelade vi kubb och jag och Kent vann 2 gånger :) Sen spelade vi plump och jag kom på 2:a plats,tur i spel,otur i kärlek. Efter vi spelat klart va det dags för Eurovison. Över lag tycker jag faktiskt det va riktigt många bra låtar med,många ballader. Jag gillade mest Azerbadjan,Island,Norge,Malta,Turkiet och Sverige. Tyvärr gick det inte så bra för Malena,en 21:e plats hamnade vi på till slut. Det kanske inte är nån schlagerlåt,men jag tycker den är pampig. Men Norges va ju bra och det va kul att dom vann. Massa gott åt vi: glass,färsk ananas och glass. Och så drack jag lite vin,fast jag egentligen inte skulle ha. Men gott va det :) Vi hade en riktigt trevlig kväll igår :)



Sen fick jag en övernattare här oxå. Zandra ville prova och sova i min sköna säng,så jag fick ligga på en luftmadrass på golvet. Så generös är jag när jag får nattbesök. Vet egentligen inte när jag somnade,det va inte innan två tror jag. Men jag sov nåra timmar iaf.


Fick en riktigt fin blomma av Cissy och Kent. Tack så mycket :)

Idag har jag diskat,håller på och tvättar och sen ska jag dammsuga. Sen kommer min bror och hans sambo på besök och de ska ha med sig fika :) Sen efter dom har åkt hem ska jag försöka och plugga lite grann


Kommentarer
Postat av: Cissy

Tack för igår! Vi hade mycket trevligt, även om vi (framförallt jag) var väldigt trötta när kvällen var slut... Kram!

2009-05-17 @ 12:33:43
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller på att städa, men har en liten paus nu :)

2009-05-17 @ 13:20:50
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0