Ett tag sen

I veckan har det blivit rätt mycket plugg och en del träning. I morgon är det fredag och det är vääldigt skönt. På morgonen ska jag träna Body balance,ska bli intressant att se hur det är,på eftermiddan har vi bild i tre timmar, kommer bli segt för de lektionerna brukar inte va särskilt roliga. Efter skolan åker jag hem till Ljungby ett tag. På lördan ska jag äta middag hos min bror och hans sambo. Sen åker jag hem till Växjö igen för att gå på inflyttningsfest hos Sofie,ska bli kul att se hur hon bor. Sen blir det utgång i stan för en gångs skull.

Har inte direkt nåt annat kul att berätta. Jag har haft en heldag med Zandra. Började dagen med ett gympass,sen hem och duschade och sen hem till Z för att plugga. Tog inte så lång tid att skriva klart sen hade vi en mysig eftermidda och på kvällen lagade jag tacopaj,mumsigt värre. Kände att det kunde va kul att fira att vi blev färdiga med uppgiften på nåt sätt....

Hoppas alla får en riktigt skön helg :)


Kommentarer
Postat av: miia

du är inte ensam om dte kan ja säga :D

2009-10-09 @ 11:26:15
URL: http://mariiiiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0