Hundägare

I fredags åkte jag hem till familjen och jag visade då en hund som jag hade tittat lite på. Trodde han skulle va borta vid detta laget men det va han inte. Alla tjatade på mig att jag skulle ringa och säga att jag va intresserad. Det va ingen som svarade så jag skickade ett sms och de svarade att han fanns kvar och att vi skulle höras i morgon. Så jag ringde på lördags förmiddan och vi pratade rätt länge och bestämde att jag skulle komma på söndan. Sagt och gjort,Kennerth,Emma och jag åkte ner till Skåne och jag föll för honom direkt och han verkade ty sig till mig också. Så ett,tu,tre,satt vi där i bilen med en hund :)

Han vill verkligen va där ja är,just nu när jag sitter här vid datorn så ligger han under min säng och jag tror han sovit där hela natten :P Va ute med honom vid halv fyra för att kissa med honom,men vet faktiskt inte om han gjorde det eller inte. Sen ville han ut igen vid halv 8 och då såg det ut som han kissade. Gick och la mig för att sova igen,men det ville inte riktigt han,så steg upp vid 20 över 8..

Går i skolan i eftermidda,men då kommer Kennerth och Emma och passar honom dom timmarna. Vill inte riktigt lämna honom själv det första jag gör..


Kommentarer
Postat av: Cissy

Det var det, helt underbart :) men du verkar ha haft en bra helg med, blivit hundägare allt! Kram

2009-10-13 @ 15:26:04
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0