Seg söndag

Som så många andra söndagar så blev även denna en "bakis" slö söndag. Var inte så jättebakis som tur va, men steg inte upp på riktigt förrens typ halv ett. Jag sov inte ensam om man säger så,men det hände inget utan det va bara lite kyssar på natten. Men ändå mysigt att ha nån sovandes jämte en, även om han snarkade :P Det blev inget mer med det utan vi skiljdes åt utan att ha bytt nummer. Lika bra det tycker jag.
På eftermiddan sen så kom mamma,pappa och farmor på besök. Snälla mamma hade med sig bullar och mumsig äppelkaka :) De stannade ungefär en timme bara och det räckte gott och väl..
Resten av dagen har jag inte gjort någonting. Gick en pytteliten promenad,men det blåste väldigt kallt och så började det regna så jag kortade ner den rätt rejält..

Har tittat på Ensam mamma söker och där fick man minsann se en del bilder från metropolen Ljungby :)

Usch imorron börjar pluggandet igen,ser inte alls fram emot det. Men det var skönt att ha en pluggfri helg tycker jag allt :)


Kommentarer
Postat av: Cissy

Ojojoj, här händer det visst grejer :P

2009-10-05 @ 07:30:35
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Cissy

Ojojoj, här händer det visst grejer :P

2009-10-05 @ 07:30:47
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: anonym

jag håller med...........

2009-10-05 @ 15:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0