Gårdagen

Festade som sagt igår. Hela eftermiddan va jag hemma hos Sofie,Alena va oxå där. Satt och snackade och kollade lite på TV. Sen åt vi pizza och började förfesta så smått hemma hos mig. Vet inte va det va med mig,men jag hade väldigt svårt att komma igång.
Lite senare kom den andra Sofie och hennes kompis Jessie och rätt snart drog vi vidare till en annan fest hos en kille som firade sin 25-årsdag. Hade hört att det skulle va mycket folk där,men det va det inte riktigt när vi kom och folk va rätt tråkiga. Men hans bror och flickvän va mycket trevliga att snacka med.
Vid elva gick vi till Sivans och där fick vi stå i kö i nästan en timme :/ Bakom oss stod en grymt konstig tjej som stod skitnära oss och va irriterad på typ allt, skum brud, kunde dock inte låta bli att skratta åt henne..
Väl inne på Sivans va inte överdrivet kul heller tyvärr, va inte så jättebra musik..stannade nästan till dom stängde och då gick vi med nåra killar som snackade om efterfest, först gick vi till Statoil, men det verkade inte bli nåt med efterfesten så vi gick hem. Satte på TV:n och började kolla på nån film. Somnade väl vid fyra-tiden och har bara sovit 4-5 timmar, men jag klarar inte av att sova för länge på förmiddan. Tröttheten kommer säkerligen i eftermidda/kväll, men idag ska jag inte göra nånting,bara slappa..

Gillar söndagar på så sätt att det är mycket bra på TV:n: börjar sex med One Tree Hill,sen är det Privileged, Ensam mamma söker (där en kille från Ljungby är med) och sen går filmen Hitch som jag nog ska se= Mysiga söndag :)


Kommentarer
Postat av: TereseErica

jo, jag mår bra! Har du några roliga planer för söndagen?

2009-09-27 @ 13:15:53
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0