Gör ett försök

Ska försöka börja blogga igen,även om det händer överdrivet mycket..

Livet är ändå helt okej. Lite mycket plugg,men inte för mycket. Är någorlunda färdig med en uppgift som ska in på fredag och tänkte börja på seminarieuppgiften till tisdag. Gäller att försöka va lite duktig emellanåt :) (men först åker jag nog och handlar lite mat)

På förmiddan åkte jag och shoppade lite. Köpte högtalare till datorn så nu kan jag lyssna på Spotify med bra ljud :) Köpte även 2 BH:ar,för de jag har börjar bli lite sletna och så kan det ju va kul att va lite fin även under ibland ;) och så köpte jag alkohol till lördagens partajande. En kursares kompis kompis ska ha födelsedagsfest så vi kunde få komma. Verkar som det blir ett stort party, kan ju bli kul att träffa lite nytt folk. Tittade efter nåt nytt att ha då,men hittade linget,så får väl ta nåt gammalt som hänger i garderoben...om jag inte åker in till stan innan och kollar...

Annars då?? Jooo,jag har ju börjat träna igen :) Igår va Zandra,Cissy och jag och tränade Djupvatten,skitkul och bra träning för benen bl.a. Lite jobbigt att västen som man hade åkte in lite där man inte ville att den skulle så att säga och att jag fick kramp i slutet. Men annars va det kul. Hade velat gå på det i morgon,men det va fullbokat,får väl ta gymet istället...


Kommentarer
Postat av: Cissy

Kul att du bloggar igen ;) Om det finns platser kvar på cykelpasset kan du hänga på mig på morgonen, eller ja, 09.30. Kram

2009-09-24 @ 17:00:47
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: bella

fin blogg du har :D

2009-09-24 @ 19:45:35
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-26 @ 18:06:29
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0