Partey

Skriver detta lilla inlägg mest till min kompis pojkvän,så att han har nåt att läsa :P Lät igår som att han tyckte det var roande att läsa min blogg,så here you go:

Hade ju Zandras och min födelsedagsfest igår och jisses va kul jag hade. Var runt 10 personer här hemma. Vi spelade fyllespel och sjöng Sing Star och hade det allmännt kul. Var rätt bra full och det finns tre tecken på att jag va det:

1. Jag spydde (fast det brukar jag iof göra annars med ibland :P )
2. Jag rökte för första gången i mitt liv :O
3. Jag hånglade med en kille och det är ovanligt för att vara mig,för jag är nog den sämsta på att ragga,men igår gick det vägen :)

Sammanfattningsvis kan jag säga att det var en av dom roligaste festerna :)
Jag innan festligheterna började :)


Kommentarer
Postat av: Cissy

Spydde du!?!? Hade jag ingen aning om.. hehe.. men det är bra, då blir man inte bakis iaf! Tack för en skitrolig kväll, verkligen. Hade hur kul som helst! Kram

2009-09-12 @ 19:05:29
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0