Härlig helg

Har haft en jätteskön och härlig helg. Va ju på grillpremiär hos Cissy och Kent på lördagkvällen. Tyvärr va det inte så fint väder,men vi kunde ju sitta inne. Fick goda grillspett och potatis. Efter maten spelade vi Alias och vi skrattade en hel del. Sen tittade vi på Millenium då vi blev rätt trötta. Men efter det spelade vi gammal musik och dansade och då blev vi pigga igen. Riktigt kul hade jag iallafall :)

Igår va det underbart väder och vi va ute på Toftastrand och åt tårtbuffé. Satt där riktigt länge och åt och åt..när vi kom hem gick vi promenad runt Trummen. I början blåste det rätt kallt faktiskt så det va inte så skönt. Sen blev jag inbjuden till grillkväll hos Zandra och Jörgen, men jag fick ta mat med mig. Efter maten tittade vi på film efter många om och men,hehe. Det va en lagom lättsam film och som vanligt blev jag trött.

Idag är vi "lediga". Ska träna nu på förmiddan, sen i eftermidda ska jag till bibblan och skriva ut maaassa papper. Får väl börja läsa sen, men ska jobba i eftermidda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0