Skola imorgon

..usch ja imorgon börjar skolan igen. Har lite ångest för det nu när man har varit ledig så länge. Men ska också bli lite skönt att komma in i de gamla rutinerna igen..

I fredags va det partaj här hemma. Hade fest för att fira min födelsedag. Var en riktigt rolig fest med många skratt som vanligt. Lite synd att knappt några följde med ut, men vi blev ett litet gäng på fyra iallafall. Men till och med jag kände mig gammal bland alla 18-åringar,shit alltså man börjar bli gammal!! Kul va det ialllafall, när de väl öppnade schlagergolvet!! Igår var det inte riktigt lika kul att vakna upp. Hade världens huvudvärk och var jätteseg hela dagen. Men så är det. Idag är jag iallafall pigg och har städat undan så det ser fint ut här igen.

Haha,igår när jag va ute med Hasse på kvällsrundan kommer det en kille med en tax. Hasse ville inte fortsätta gå så jag stannar och tänker låta dom gå förbi. Då säger killen hej och låter hans hund komma fram och hälsa. Inte så farligt. Men sen börjar han prata- på engelska!! Nej, jag orkar inte! Men va ändå lite kul. Han va inte heller så bra på engelska så. Hans flickvän skulle börja plugga till lärare så han skulle säga till henne att han pratat med mig, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0