Armvärk

Har hjälpt Zandra och Jörgen att flytta idag så nu har jag ont i bicepsen vill jag lova. Men får se det som ett träningspass för det va nästan bättre träning än gymet :P Stor och fin lägenhet va det iaf så det blir kul att se när det blir färdigt sen.

Imorgon åker jag hem till mitt kära bonnaland för att fira jul. Ska bli skönt att koppla av lite och bara mysa. Började med hemtentan igår och har gjort 2 av 5 frågor så jag kan nog släppa den lite. Men tar med lite pluggrejer ifall ifall jag får långtråkigt :P Men det tvivlar jag nästan på. Ska stanna hemma strax innan nyår för sen åker jag hem hit och firar nyår i Zandras och Jörgens lya, kommer bli kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0