Frusen

Har varit hemma en liten stund från hundträffen. Tycker Hasse är så duktig och det va skönt att det inte fastnade så mycket snö mellan tassarna idag. Mindre skönt va att en hund kissade på mitt ben så mina gråa byxor blev gulfläckiga,usch. Fast det gjorde inte så mycket, de skulle ändå slängas i tvätten, men ändå äckligt. Känner mig fortfarande lite frusen. Skulle egentligen åkt till gymet men känner inte för det,så skippar det. Ska lägga mig i soffan sen och se nån film tror jag. Håller på och steker köttbullar som vi ska ha imån på vårt lilla julbord. Innan ska vi gå på lucia i domkyrkan, kommer bli mysigt.

Igår hade jag en lugn kväll för mig själv. Det va nog tur att jag va själv också för va inte på så jättebra humör. Ibland är det inte kul att va tjej, ni fattar säkert vad jag menar. Tittade på Så mycket bättre och sen började jag titta på Sex and the city men orkade inte titta klart på den, slocknade vid elva tiden

En vecka kvar av skolan nu, blir väl lika intensiv som förra. Men sen är det jul. Köpte färdigt alla julklappar igår, tycker inte jag köpt så roliga i år, men det är inte så lätt alla gånger. Hittade även en bolero som jag ska ha till min klänning på nyår, kommer bli så fin så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0