Idol-finalen

Igår va vi hemma hos Johan och Sara va oxå med och tittade på Idol-finalen. Hade det jättetrevligt och drack gott vin och åt ost och kex. Tyckte inte jag drack så mycket, men idag när jag vaknade kände jag mig jätteseg och nästan lite småbakis, fast jag sov i och för sig lite oroligt och vaknade flera gånger inatt, kan berott på det oxå. Tillbaka till finalen: hade inte direkt någon favorit i år, så tyckte det va helt okej att Jay vann. Men Minnah gjorde vinnarlåten tusen gånger bättre tycker jag. Sen tycker jag det är lite fel att Jay åkt dit för droger men det rycks bara på axlarna åt det, men bara att hoppas att han lägger av med det.

Idag ska jag bara ta det lugnt och plocka undan lite. Sen i eftermidda ska jag in till stan och köpa de sista julklapparna och titta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0