Ledig dag

Hemma från skolan idag ju. Tog sovmorgon och det va riktigt skönt, fast känner mig rätt slö ändå. Haha,drömde att jag va ihop med en kille och va jättekär,va en underbar känsla. Men tyvärr är ju inte den drömmen sann. Barnen på fritids frågade mig igår hela tiden om jag va kär i nån, svarade till slut att jag är kär i jultomten, haha. Försökte  lura i dem att det jag är gift med honom. "Men varför har du inte dina tomtemorskläder på dig då". "Hon kanske tycker det är pinsamt". Haha, de är för goa.

Värsta med lediga dagar är att man ibland blir rastlös. Har försökt läsa lite, borstat Hasse och tränat honom i att sitta och ligga om vartannat,han är jätteduktig. Sen blir det att jag hamnar vid datorn hela tiden. Men här händer ju inte så jättemycket egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0